przeróbka roweru na elektryczny

Rowery elektryczne znajdują coraz więcej miłośników na całym świecie. Idealnie sprawdzają się zarówno do jazdy rekreacyjnej, jazdy po mieście czy na bardziej wymagających trasach. W zależności od rodzaju ebike ceny mogą się wahać, osiągając nawet kwoty kilkunastu tysięcy złotych. Nic więc dziwnego, że wielu użytkowników szuka oszczędności decydując się na samodzielną przeróbkę roweru na elektryczny. Poznaj kilka przydatnych trików, które pozwolą usprawnić ten proces!

Jak zrobić rower elektryczny? Przeróbka roweru.

Na rynku rowerów elektrycznych coraz większą popularnością cieszą się gotowe zestawy do konwersji roweru na ebike. W sklepach znajdziemy szeroki asortyment np. kół, silników, akumulatorów czy mechanizmów montowanych na tarczach hamulcowych. W zależności od wybranego pakietu, możemy spodziewać się innych komponentów. Ważną kwestią w przypadku ebików jest silnik elektryczny. W rowerach mamy do czynienia z trzema wariantami montażu: silnik centralny, silnik w przedniej piaście koła lub w tylnej. Wybór jednego z rozwiązań będzie determinował sposób jazdy na naszym rowerze elektrycznym. Silnik centralny wydaje się być najbardziej optymalną i pożądaną opcją. Łączy ceny silnika w przedniej i tylnej piaście. Zyskujemy równomiernie rozłożony ciężar. Idealny do jazdy po mieście czy na bardziej wymagających trasach.

Więcej informacji na temat przeróbki roweru na elektryczny znajdziesz tutaj: https://energy-bike.pl/przerobka-roweru-na-elektryczny-montaz-krok-po-kroku/.