Roll up jest jednym z najpopularniejszych produktów reklamowych, wybierany głównie przez swoją uniwersalność i funkcjonalność. Jest niezwykle prosty w transporcie, mobilny i łatwy w montażu. Rozłożenie roll upa trwa zaledwie kilka sekund. Jak zbudowany jest roll up i w jaki sposób można go wykorzystać?

Budowa roll upu

Roll up to stojak reklamowy, który jest zbudowany ze ścianki materiałowej o wysokości około 2 metrów, kasety z systemem rolującym, do której konstrukcja się chowa oraz drążka, który podtrzymuje rozwiniętą ściankę. Najczęściej spotykanymi szerokościami ścianek są 85 cm, 100 cm, 120 cm czy nawet 2 metry. Kluczowymi w budowie roll upu są materiały, wykorzystane w konstrukcji. Jakość aluminium i dodatkowe wzmocnienie kasety zapewni roll upowi dodatkową stabilność. Rozłożenie roll upu zajmuje jedynie kilka sekund, wystarczy rozwinąć grafikę schowaną w kasecie i zaczepić ją na specjalnej tyczce. Biorąc pod uwagę, że roll upy wykorzystuje się nie tylko wewnątrz budynku, ale również na wydarzeniach plenerowych, należy zabezpieczyć się przed niespodziewanymi sytuacjami. Większa waga roll upu może sprawić, że transport będzie bardziej wymagający, ale przełoży się na odporność konstrukcji na wiatr czy szturchnięcie przypadkowego przechodnia.

Wykorzystanie roll upu

Roll upy są niezwykle uniwersalne w swoim zastosowaniu, więc sprawdza się praktycznie w każdej branży. Często są używane na konferencjach branżowych, wydarzeniach plenerowych czy szkoleniach biznesowych. Przedsiębiorstwa bardzo chętnie używają roll upów z uwagi na wielkość przestrzeni, na której można przedstawić tekst i grafikę reklamową. Kreatywnie zaprojektowana grafika na roll upie zwróci uwagę potencjalnego klienta i poszerzy świadomość na temat naszej firmy. Więcej informacji na temat roll upu można znaleźc na stronie https://www.avilo.pl/pl/3-roll-up-y.